lördag 14 april 2012

Utdelning

Slit,slit,slit! Efter förra veckans STORA besvikelse på vågen så bestämde jag mig som tidigare nämnt att jag verkligen skulle köra på nu. Sagt och gjort! Denna veckan har det tränats så att det stått härliga till, det har vart kul,jobbigt,svettigt,ömt, osv, osv. MEN!! Det har gett ett fantastiskt resultat! -2kg på en vecka! Jag har min numera starka karaktär och mitt årskort på gymmet att tacka! Nu har jag verkligen börjat komma in i detta på riktigt,det finns inget som skulle få mig att trilla dit på en tugga av något "förbjudet". Jag är stark som en oxe i psyket och står emot frestelser som om att det var gift i dem. Mycket förvånande, välkommet och makalöst skulle jag vilja påstå då detta verkligen INTE är någon egenskap jag besuttit tidigare. Under morgonens invägning stod min man lite nervöst bakom och väntade på resultatet, inte för att han va nervös för min skull utan snarare för sin egen. Efter förra veckans utskällning tillika vredesutbrott så bad han väl till gudarna om en lugn frukost och lördagsförmiddag. Idag är det helt annat liv i skällarn, idag är jag glad,peppad och liite smalare än förra veckan. Det ska firas med ett långpass i sandsjöbacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar